Asla sabahçı insan değilimdir gece kaçta istersen uyuya bilirim ama sabah geç kalkmalıyım 50 günlük bebeğim var annem çok ilgilendi ilk 40 gün sağolsun sabahları o baktı memeye getirdi yanıça sadece ama şuan evimdeyim ve inanılmaz zorlanıyorum bebeğim gece uykusu zor deil çabuk uyur uyutmaya başladıktan 40 dakka maks sonra uyur 9-10 arası değişiyo gece kalkmasıda problem değil 3 gibi kalkııp emip uyur hemen ama ikinci kalkışı fenaaaa 5 de kalkar bi türlü derin uykuya geçemez ses çıkarır ıkınlr kucak ister canım çıkıyo 7 ye kadar bişekilde 10-15 dakkalık uykularla geçiştiriyorum sonra kalkıyorum inanılmaz yoruluyorum ben sesiyle uyuyamadığım için 5 te kalkmış oluyorum sadece yatakta uzana biliyorum. Benim gece uyumamda 11 falan oluyo mecburen günüz uykusuda çok hafif maks 30 dk benim uykuya geçiş zaten 15 dk bide ev işi ve yalnızım eşimin işi sebebiyle sabah 12 gecr 3 iş saatleri hiç yardımım yok istediğimde dinlenemiyorum herneyse tecrübeli annelerden yardım istiyorum acaba bu çocuğun sabaha karşı uyanıp uyanmaması neden bence gazdan oluyo bu ne zaman biter en azından 7-8 gibi uyansa bende bi uykumu alsam🥹🥹