Aminehumamoms 5 aylık ek gıdaya başlayanlarınız barmı tecrübeleriniz nelerdir veya kaçıncı ayda başladınız siz ?
Xcbaby Aminehumamoms 6 ay bitti basladik ama gunde bi cay kasigi bisilerin tadina bakti oyle aman aman yemiyor
Xcbaby Aminehumamoms evet doktorum 6 ay dolmadan baslatmadi cok hevesi olma hayati boyunca yicek zaten suan anne sütüne daha cok ihtiyaci var dedi 9 aya kadar aslinda ana besin anne sutu ek gida sadece agzi alissin damak tadi olussun filan diye.
atlasmommm Ayda tadıma başladık 6 da ek gıda kilosu önde diye başlattı doktor anne sütü alıyor sadece doktor suan özel bişi hazrlama yemesi için dedi 6 da baslıcaz
atlasmommm Aminehumamoms Allah ne verdıyse canım hahahaa içtiğim kolaya bıle göz dikiyor ama yakın zamanda kabak deneyecegım yoğurt denedim bide doktorun dedıgı gıbı yemekte ne varsa kendımıze ondan tattırdım özel takipliyiz biz