Dogacelik Spiral sonrası kanamam çok yoğun ve uzun sürüyor. Hangi pedi kullanıyorsunuz? Taşma yaşıyorum sürekli 😕
lceLady Dogacelik İlk taktıgım zamanlar benimde öyle idi Bim’den aldıgım cocuk bezi vardı oglana küçük gelince numarası ben onu kullanmıstım Gerçekten cok fazla geliyor geçici bir süre ideal derim