efnanesma öncelikle Rabbim sağlıcakla büyütmenizi nasip etsin inşaALLAH 🤲🏻 Eğer ilk çocuksa,evin işini boş verin.Bebeginiz uyuduğu zaman,mesela gündüz 3 uyku yapıyorsa mutlaka birinde sizde yatıp uyuyun.esiniz eve gelince kucağına verin ve en basit yemeklerden yapın.Hafta sonu evle ilgilenebilirsiniz ( bebeğin olduğu bölümü temizlemeniz yeterli) 19 aylık oldu,ailemin yanına gittiğim 15-20 gün haricinde 7/24 hep ben ilgilendim.Çok zor ama ev işini düşünmeyi biraktikca insan rahat ediyor.Benim onceliğim oğlum.Hava yağmurlu,rüzgarlı değilse parka gideriz,daha 1 haftalıkken çıkmaya başladık.O uyurken yorgunsam halâ yatıp uyuyorum,bazen yemek yapıyorum.Eğer uğraştırıcı yemekse geceden yapıyorum.Bi düzen oluşturmaya çalışın sizde,inanın bir süre sonra her şey yoluna giriyor.