mlk_91 Aminn,yalnız olmadığım için çok mutluyum bian korktum ne oluyor diye 😊 çok teşekkür ederim ❤️❤️
eeccemm mlk_91 Evet irkilmeler oluyor refleksleri onları hemen uyandırıyor zaten, endişelenmeyin hepimiz aynı durumu yaşıyoruz içiniz rahat olsun 🙏🏻🥰 Gecicek bu günler de, her anını çok özlücemm