Bebiş 7 aylık.uykuda okadar çok hareketli ki aşırı dönüyor.parkyatakta bir o yana bir buyana bir o uca bir buca resmen dolaşıyor . Üstünü çok acıyor.dogal olarak sık sık kalkıp ortuyorum ama bazen uyuyakaliyorum.oneriniz varmıdır. Uyku tulumu var 1 tog.ama havalar ısındı die korkuyorum giydirmeye çok terlermi acaba