Tahirmahperi Merhabalar adet dönemi öncesi sonrası çok ağrılarım oluyor. Doktora gittim çikolata kisti (endometriozis) olarak söylüyor ama bu alanda deneyimli bi doktor öneriniz var mı? Teşekkür ederim şimdiden 🌸🌸🌸
hilalzdemir Tahirmahperi bugün gittim Nişantaşı’nda bahar yüksel Özgör çok güzel izah etti anlattı memnun kaldım ☺️