Ebrarkolcetin orada olan sadece masum insana oluyor, suçsuz günahsız çocuklara çocuk kadın yaşlı yazık günah.
Ama haklısınız diğer yazdığınız konuda Arabın Türk’e hiç bir zaman faydası olmadı. Depremmzsmanı bırakın gelmeyi bir mesaj bile yayınlamadılar. Çünkü arkadaşların ölüp bittiği Araplar Türkleri sevmezler, istemezler. Bu geçmişten beri de böyledir. İnsan olduğum için sadece masuma üzülüyorum. Oradaki iki devletin savaşında yitip giden masum canlara. Bu sadece İsrail’in öldürdüğü masum canlar değil ama yine Filistin’deki örgütün de öldürdüğü masum canlar. Yoksa iki ülkede umurumda değil olamaz da.