Nevsevmom Yokmu bunun kesin çözümü kısır bir döngü kızımın ağzından bana benim mememden ona kullanmadığımız kalmadı 3 ay bitti nolur başından atlatan bi yazsın napcaz böyle geçmiyor ya😭
Ecemsultan Nevsevmom bende aynı olayın egzamasını yaşıyorum. Çok geçmiş olsun canım çok zor . Ve ben emziremiyorum malesef sağamıyorumda. Birsürü de ilaç denedik fayda etmedi.
2erkekannesi2 Nevsevmom öncelikle çok geçmiş olsun. Bende de var bi problem ama ne olduğunu bilmiyorum. meme reddi yaşadığım için süt sağıyorum. Bir anda meme kenarları çatladı kan oturdu gibi oldu, bir kaç gün de arada sağdım canım acıya acıya, bu seferde hem çatladı hemde aşırı kaşınıyor. Koparasım geliyor. Mantar mıdır sizce ?
nobody_ Nevsevmom ahahhHahahahah kesinlikle katılıyorum size😂😂 maalesef mantar konusunda en ufak bir fikrim yok 🤷
utkummm Nevsevmom bizdede var pamukcuk da gecmedi bi memeniz nasıl oldu peki bende yok sanirim yada varda ben mi anlamiyorumki
aybarsmom34 Mutlaka her emzirme sonrası hem sütünüzle memenizin ucunu silin, hemde karbonatlı su ile silin. Birde bebeği emzireceğiniz zaman, emzirmeden bir kes daha sütünüzle silin ve öyle emzirin. Geçmiş olsun
Nevsevmom aybarsmom34 teşekkür ederim karbonatlı suyla silip kurutuyorum ama sütlede silerim siz böyle mi atlattınız
aybarsmom34 Nevsevmom Evet ben hatta karbonat sürdüğüm çok nadirdi. Mutlaka Sütle sildim her emzirme öncesi ve sonrası
Nevsevmom utkummm yara olmadığı halde ağrıyorsa emzirirken yada devamlı tekrar eden çatlaklar varsa ciğer gibi kırmızıysa meme ucu bazende sivilce gibi beyaz noktalar varsa mantar oluyor
Ecemsultan Nevsevmom kız yara oluyor Du üstü kabuk tutuyor kanıyor çok daha kötü yaa. Allahı. Herkeze şifa versin