Rumeysa_18 Benim oğlum nerdeyse 4 aylıktı sünnet olduğunda o da çok ağladı çıkınca. Ama ilk uyumasından sonra geçti unuttu. Benim gördüğüm bebeklerin hepsi ağlıyordu çıktığında hemşireler ve doktor normal demişti. Hissetmese bile bilmediği bir ortam yabancı insanlar falan korkuyorlardır. Ama sizi anlıyorum çok kötü oluyor insan, vicdan azabı duyuyor. Ama korkmayın 2 güne unutur tamamen ☺️