Dün ilk günümdü, kızımın da öyle. 5,5 aylık bakıcıyla kaldı. Sadece meme alan bir bebek ve sağdığım sütü içmemiş beni beklemiş 😔 öğle arası geldim emzirdim ve hep gelicem yaşına kadar en azından. Akşam da beni emdi üstüne biberondaki sütü içecek mi diye denedim onu da içti. İnşallah bugün aç bırakmaz kendini içer biberondan nefret etmiyor sonuçta. Ayrı kalması kokusunu alamadan çalışmak çok zor 😞 ağlamamış çok şükür ki güvenli bağlanmayı yapmışız gibi duruyor ama aç kalması üzdü beni baya..