fatmakrks Merhabalar Korunmasız(kondom) ilişki hiç yaşamadık ama reglim 4 gün gecikti içim rahat etmeyip testte yaptım negatif çıktı. Ama kafayı yemek üzereyim reglm neden gecikti diye. Mevsim geçişlerinde bu kadar uzun sürmesi normal mi
Acelyaazra23 fatmakrks benimde başıma geldi bu ay tam 35 gün geçikti sonrasonda oldum testler yaptım doktora gittim yok normal dediler
Edsarr fatmakrks bu ay benimde gecikti çok korktum bugün 8 gün oldu hala olmadım test yaptım negatif ve içim hala rahat değil umarım mevsim gecisindendir 😨
Milo fatmakrks benimde gecikiyor kondomla iliskiye girdim kondomda hic bir sorun yoktu kontrol ettim defalarca iliski gunum yumurtlamaya denk de gelmiyor yani tam bir ay gecti ustunden ama hala olmuyor .
elifnsli Bende cezarette hapı kondom geri çekilme kullanıyorum bende 8 gün geciktim kan testi negatif bende korkuyorum
kahvelisianne elifnsli cnm sen neden korkuyorsun Meryem ana değilsen zaten hamile kalma şansın yok herseyi yapmışsın daha ne yapacaksın
fatmakrks yyuzgulec O zaman hepimiz mevsim geçişine ve strese bağlayalım . Normalde düzenli miydi sizin de
fatmakrks elifnsli Kan testi negatifse olmaz ben de normal testler negatif çıktı biraz daha olmazsam ben de kan testi vercem muhtemelen stres te iyice tetikliyor
yyuzgulec fatmakrks evet benimde düzenliydi ilk defa bu kadar uzun sürdü ister istemez çok stres oluyor insan
Milo fatmakrks o kadar stress yapıyorumki sütten kestim bebegimi 1 aydan fazla adet de görmüyorum iliski de adetimden bir ay gectikten sonra oldu korunarak yani her şeyim üst üste kafayı yememe az kaldı😔