zzhrkrkmzz Ateş burun tikanikligi halsizlik yok ama sesi catallasti ufak bi de öksürük var doktora götürsem ilaç yazmicaklar sizce ne yapmayliyim 2 gündür böyleyiz
bal203 zzhrkrkmzz benim kizimdada var ben kekik kaynatip 2 cay kasigi veriyorum sukur baya atti balgami 4 bucuk ayligiz biz de doktora gidip antibiyotik kullanacagina dogal o daha jyi
mooomm01 zzhrkrkmzz benim oğlumda 3+23 günlük burnu tıkanıyor öksürüyor ateş vs yok bend ebugün götüreceğim doktora ya
zzhrkrkmzz ikiaslanannesi evd buhar makinesi var serum Fizyolojik ile bende verebilirim hastane ortamı tehlikeli olabilir malum salginlar var
zzhrkrkmzz alin12_ teşekkür ederim 🙂komşunun cocugu da 6 aylik o da böyle oldu atesi cikmadigi sürece ilaç yazamayiz demisler o yüzden dedim
nazlii1_ zzhrkrkmzz emziriyosaniz sarımsak kürü yapmanızı tavsiye ederim. Bide odaya buhar makinesi çalıştırın
alin12_ zzhrkrkmzz zzhrkrkmzz yazıyorlar merak etmeyin. Benim kızım rsv virüsü oldugunda 33 günlüktü. Tek belirtisi cok hafif bir öksürüktü..Doktorumuz hemen antibiyotige başlattı. Başlamasaydık zatüreye cevirebilirdi. Simdi de uyumuyor diye doktora götürdüm. İdrar yolu enfeksiyonu cıktı. Antibiyotige basladık. 4 aylık. Siz bence bi uzmana götürün. Öksürük varsa boğazlarda enfeksiyon olma durumu olabilir. Çok geçmiş olsun 🙏🌺❤
ikiaslanannesi zzhrkrkmzz Serum fizyolojik verebilirsiniz. Benim 3 buçuk aylık bebeğimde geçenlerde hasta oldu evdeki buhardan verdim iki güne iyileşti. Hastane şuan mikrop yuvası gibidir😐
Aryaderin zzhrkrkmzz bizde yaşadık ama benim bebeğim 6 aylıktı geçmiş olsun zor bir süreç burnunu sürekli fizyolojik serumla temizleyin ve sürekli emzirin evde Nebülztör varsa ona koyun serumu hava verin 1 haftaya gelerek Rabbim şifa versin