irem066 Dudağın kenarında çıkmış hafif beyazlık vardı opmucem dedı dmeıstım çünkü ben dayanamadı kafasından öptü cıldırıyorum dünden beri bırsey olacak diye
parpaaliii irem066 yani evet öpmemesi gerekir ama kafasından öpmüş diyorsunuz yüzünden öpmemiş ki bir şey olmaz bence
Melez4453 Olan olmuş Daha dikkat eder inşallah İlla ki bulaşacak diye bişey de yoktur herhalde Silseydin bi sirkeli su ile Ne bileyim ben öyle yapardım herhalde
parpaaliii irem066 içiniz rahat olsun . Eğer yüzündne öpseydi belkiii bir şey olabilirdi Allah korusun ama kafadan bir şey olmaz
Birbahargunu Ben de 10 gün öpemedim çocuğu insan özlüyor ama mecbur olan olmuş uçuk sulu şiş değilse bir şey olmaz diyelim
irem066 Birbahargunu kaç kezde dedım kuzum oda bılıyo gelınce opmucem zaten dedı dayanmadımı naptı anlamadım ya yara olmayan yerımle öptüm dıyor
beros123 cddd merhaba bebeğim 1 yaşında uçuklu biri öptü iki gün oldu bir şey oldu mu bebeğinize herhangibi bir tepki me oldu mu
cddd beros123 korkmanıza gerek yok hiçbir şey olmadı daha sonrasında bende de defalarca uçuk çıktı hiç öpmedim bende sizin gibi panik yaptım ama çok şükür hiçbir şey olmadı