Gerçekten artık dayanamıyorum. Doğum yaptıktan sonra geçer dediler yine geçmedi. Doktorları tekrarladığını söylüyorum fakat yine yine aynı ilaçlar aynı fitiller aynı kremler. Anlık çözüm oluyorlar genelde. Testler yapılıyor testlerde de bir şey çıkmıyor. Yaşam kalitemi düşürüyor. Birden bire su gibi akıyor içimden. Eşimle birlikte birlikte olmak istemiyorum. Kesin çözüm arıyorum.