kbrbrs og naturaldan irmik, tarhana, pirinç unu, yulaf unu seti ve zeytinyağı, bebek bisküvisi aldım. Pirinç unu ve tarhanayi hiç kullanmadım bebeğim tarhanayi sevmedi aslında çok güzel tadı ve pirinç unu da gereksiz ve kabız yapiyo. Yulaf unu çok güzeldi gece yatmadan birkaç saat önce yulaf unu, gün kurusu ve bebek bisküvili mama yapiyodum. Yulaf unu bitince ebebekten aldım ama hiç beğenmedim. Gün kurusu ve hurma ebebekten alıyorum tad vermesi için püre veya konsantre almadım bu ikisi yeterli oluyo. Daha sonra og naturaldan bebek biber salçası, hurmalı puding ve makarna seti, vitmadan sade yağ, aşçı anneden tam buğday unu, keçiboynuzu unu, pankek harcı, köfte harcı, bebek bisküvisi aldım. Bu harçlara çok da gerek yok bu arada. Ben merak ettiğimden aldım. İlikli kemik suyunu annem yaptı. Ebebekten de bebek ekmeği aldım