Kızlar 10 aylık bebişi var ve kalp duvarı kalınlığı 10mm imiş doktora gidecekler yarın ama benim içim rahat etmedi. Kendisi de bilgi sahibi değil. Test sonucu yeni belli olmuş o yüzden bilmiyor. Böyle çocukları olan annelerimiz var mı? Süreç nasıl işliyor? Biraz anlatır mısınız?