burcineliz
Bu yaziyi az once postu acan kisiye yazdim ama sizede soylemis olayim ozelde gittigim doktor bizede duphalac vermisti ama cok cok sakincali bebekler icin. Daha sonra bilgisine deneyimine cok guvendigim bir doktorum anlattigim yazidakileri soyledi sizde bir danisin derim isterseniz sizede ilacin isimini veririm
ben surekli olaram madecasol krem uyguladim ve gunde bir defada anestol krem surdum. Gün icindede oturtabildiginiz kadar ılık suya oturtun 15 dakika kadar. Doktorumuz 1 ayi bulur gecmesi demisti ama sanirim uzerine dustugum icin 2 hafta gibi bir surecte gecti. Sadece bu donemde kabiz olmamasi cok onemli cunku cok canlari yaniyor. Ne yaptiysak kabizligina cozum bulamadik. Bir detay veriyim beneginizi asla uyararak kaka yapmaya alistirmayin. Makat girisinde rektum denen kaslar varmis. Eger bu kaslari uyarirsaniz bu donemde gelismesini engellersiniz. Bu da atiyorum 15 yasina geldiginde disarida buyuk tuvaleti geldi ve tutmasi gerekuyor ama kaslarin gelisimini engellediginiz icin tutamiyor. Doktorum bu sekilde anlatmisti. Dedigim gibi ne yaptiysak gecmedi duphalac falanda cok sakincali. En son saşe seklinde toz bir ilaca basladik suda acarak veriyorum ger gun. Ve cok kisa surede cok sukur gunde iki kez kaka yapmaya basladi. Dilerseniz ismini veririm doktorunuza danisabilirsiniz kullanabilmek icin. Ne kadar zor bir surec olup bebeginiz icin uzuldugumden bu kadar uzerine dusup yazdim insallah kisa surede iyilesir