Nonames05 Maşallah ne kadar az kalmışsınız. Ben 21 kg aldım. 48 kg hamile kaldım 69la doğuma girdim. Bebeğim 6 aylık bile değildi eski kiloma düştüm. Korse kullandım, 3 aylıkken hafif sporlara 6 aylıkken de biraz daha kuvvetli kas odaklı sporlara başladım. Sarkma olmadı ama sanırım içerde genişleyen bir hacim var, azıcık fazla yesem göbeğim çıkıyor. Önceden kiloyu ilk popodan alırdım, şimdi ilk göbekten alıyorum. Sporu devamlı halde tutmak gerekiyor sanırım bir süre.