nisavera Kızlar merhaba ben 40 m çıktığı gibi hemen spiral taktırdım. 3 ay geçti üstünden ama hala regli olmadım normal mi bebeğim 4 ay 3 günlük
16666 Ben de yirmi gün önce taktirdim sürekli lekelenme vardı bir hafta durdu şimdi de regl zamanımdan bir hafta önce oldum. Hiç âdet düzensizliği yaşamazdim. Umarım böyle olmaz
buseyrdmc 16666 acıyor mu ya ben de 15 gün sonra taktırıcam korktuğum için narkoz eşliginde takılmasını istedim doktorumdan
nisavera nurmer_ hayır olmadım ama haziran ayı başında doktoruma gittiğimde çok normal dedi hamile olmamaktan iyidir diye düşünüyorum 😂
nurmer_ nisavera ben oldum sonunda 😅 cidden çok sıkıntılıydı, bende de spiral vardı ama yeni takıldığı için riskli olabilir diye okumuştum. Şükür geçti 🙏🏻