Yusufayse Merhabalar, bebeğim bir yaşına girecek 3 hafta sonra inşallah, parkta görüyorum hoşuma gidiyor itmeli bebek arabasını, kullanısı nasıl, kullanan var mı, 12 aylık bebek için kullanabilir miyim…
Mrt06 Yusufayse bende 11aylık tan beri kullanıyorum gayet memnun um zaten bebek arabasını kaldırdım kısa mesafelerde onu kullanıyoruz
iki_prens_annesi_ Yusufayse itmeli dediğiniz ebeveyn kontrollü bisiklet mi tutma yeri var anne yada baba sürüyor eğer oysa ben 2 yaşındaki oğlum için almıştım o kullandı 4 yaşına kadar şuan sığmıyor pek kardeşi kullanıyor 15 aylık ara ara 4 yaşındaki oglum da biniyor kıskanıp sağlam yani kullanışlı da hafif olduğu için taşıması da kolay
Nehir-Poyraz Yusufayse babyhope hello kity olanı kullanıyorum yaklaşık bir senedir çok memnunum bebeğim de çok seviyor
iki_prens_annesi_ Yusufayse valla markası yok desem yalan olmaz 2 yıl önce burda bi züccaciyeden almıştım 500e
iki_prens_annesi_ Yusufayse rica ederim bende bakmıştım trendyoldan ama bozulur vs bişey olursa muhattap olacağım biri olsun istedim burda bi yerden aldım sorun olmadı şükür
Glrmila Yusufayse e bebek İnternet sitesinden aldim kizim 18 aylikti kullanmaya basladim 28 aylik hala kullaniyoruz. Hsfif kullanimi kolay dugmesine basiyor sarki çalışıyor hoşuna gidiyor