Fatosumum Bu ay reglim 9 gün gecikti sonra regli oldum ama o stres beni delirtti bi anlık gazla gittim iğneyi yaptırdım şimdi de düşünüp duruyorum nolcak ne etki yapıcak diye… Kullanan varmı düzenli olarak..
Fatosumum Kubraaybars yani iğneyi yaptırdım artık çok geç ama 🤣 peki şişkinlik falan oldumu ayrıca regli olmadığınız sürede