Bebeğim uyandı emerdi emmedi tamam dedim uyumak istemiyor sandım başta odaya getirdim başımda havlu vardı ondan cekınıyor notmalde hemen aldım saçımdan tekrar denedim emmedi neyse oyun oynadı kafası dağılmıştır dedim olmadı kek yapmıştım onun için kek yedirdim muz falan birdaha deneyim dedim olmadı ( tok da olsa bir iki çeker bırakırdı ) neyse uykusu geldi odasına geçtik mama da kullanıyor bayadır üç dört aydır neyse mama içti biraz kucağıma aldım bir iki tur dan sonra tekrar uzandık denedim bu kez aldı zaten mayısıktı ama gözleri kapalı değildi öyle emdi ama yani ben bu durumu 4 aylıkken yaşadım ve saçma gelebilir bende travma kaldı ben korkuyorum aynı şeyleri yaşatmaktan kımse beni linclemesinde anneler de insan her zaman güç gösterisi yapamayabiliyoruz iyi düşünüp kendimi teselli ederim en azından bir sene sonra daha üzücü bir ayrılık yaşamadık derim ( ben çok üzülüyorum ama onun meme vedasında üzüldüğünü etkılendiğini görsem daha da üzülürüm ) en azından bebeğim üzülmeden bıraktı derim bilmiyorum iyi halini düşünmek istiyorum ama beni emerken öyle mutlu oluyorum ki inşallah kendimi teselli etmek zorunda kalmam :(((((