Canimoglummmm066 rifosin ampül alın sabah akşam kulak çöpü ile sürün oraya, benim de oğlum kaydıraktan düştü burnunun üstü yara oldu. Teyzem hemşire bana bunu yapmamı söyledi, kullanıyoruz memnunum henüz kabuklar tam kalkmadı ama kalkan kısımlarda iz kalmamış. Güneşli vakitlerde dışarıya çıkartırken de güneş kremi sürün iz kalmasın