Selam kızlar. Kizim için klozet adaptörü aldım. İlk resimdekinden. ama otururken çok zorlandı. Benmi oturtamadim anlamadım. Ortadaki yükselti li kısmı bacaklarını çok ayırtti. Yoksa olması gereken mi öyle. Yani bunu iade etmek istiyorum. Onun yerine ikea nin kini mi alsam diye düşündüm. Fikriniz nedir. Yoksa iade etmiyim ikiside aynı mi olur. Benmi beceremedim acep oturtmaya??

