Anneler selam, araniza yeni katıldım bebegim daha 6 günlük 🥰 Ama her yarım saate 1 saate emmek istiyor.. Hiç derin uykusu yok.. Annem yanimda kaliyor eşim annem ben 3 kişi zor yetişiyoruz. 2 gunde 26 bez değiştirdik.. Çok zor geliyor..Uykusuzum zor dayanıyorum.. Sizlerin var mi emzirme ve uyku konusunda tavsiyeniz? 😥😥