alinduhatg evet aynı bizimki de öyle bende farklı doktorlara da götürmeyi düşünüyorum hemen ameliyat ettirmem ama çocuğum sürekli sizin dediğiniz gibi hasta oluyor bu sefer sürekli antibiyotik kullanmasına da üzülüyorum acaba sizin doktor hiç mi ameliyat onermedi yoksa belli bir yaştan sonra mi dedi bizim doktorumuz aslında belki bir yaştan sonra geniz etinin küçüldüğünü bizimkinin de küçülme ihtimali olduğunu söyledi ama bu şekilde sürekli antibiyotik kullanımıyla da ilerlememiz çok sağlıklı değil dedi , 7 yaşına da gelse bu durumda ameliyat büyük ihtimalle olacak dedi bizimki beklenen de daha büyükmüş