Benim bebeğimi sarılık var diye devlete yogunbakima yatırdık 3gun sonra özel hastaneye sevk ettiler ambulansla götürdüler 45gun kaldı hiçbir ücret ödemedik bezine varana kadar devlet karşılıyor tabi biz bilmedigimiz için sürekli goturuyorduk sonra e nabizdan görünce anladık