Aşırı gazlı bi bebek annesi olarak 3 aya girdikten sonra azalıyor. Şuan 4 aylık olmak üzere ve neredeyse bitti diyebilirim. Kâbus gibi geçen 3 ay, delirmek üzereydim. Bir çok damla denedim, doktor doktor gezdim. Ama maalesef zamandan başka bir şey bize pek çare etmedi. Damla kullanıyordum. 3 gün çok iyi gidiyordu sonra tekrar başa dönüyorduk. Şuan sizi o kadar iyi anlıyorum ki. İnşaallah bir an önce bu dönemi atlatırsınız. Yine de damla kullanmak isterseniz ben sab simplex kullandım. İlk başta iyi geldi, sonradan eskiye döndü. Biogaia ve relectaz damlalarını da aynı anda kullanmaya başladım. Ya damlalar iyi geldi yada bebeğim büyüdüğü için artık gaz sancıları azaldı, bilemiyorum. Bu damlalar gaz giderme vaadiyle biraz sektöre dönmüş sanki. 🤷🏻♀️