Merhaba sevgili annelerim
Basliktan da anlasilacagi uzere biraz utanarak size sorum olucak. Kisaca durumumu anlatayim. Ben ergenlikte asiri kiloluydum ortalama 40kg verdim zayifladim ve memelerim tabiri caizse gobegime degecek kadar sarkik😔 simdi soruma geceyim ilk bebegim 32 haftalik doğdu ve tum cabalarimiza ragmen kalp hastasi premature bir bebek oldugu icin emme refleksi yoktu ememedi☹️ biz hastaneden neredeyse 6 ay cikamadik ve benim olan sutumde pompa ile sağsam dahi azaldi bitti. Kimselere diyemesemde acaba memem cok sarkik olduğu icin sut uretemedi mi? Normal bir bebek olsaydı da ememez miydi ☹️ simdi ikinci bebek istiyoruz nasipse yine korkularim başladı memelerimden dolayi sütüm olmazmi olsa da ememez mi ne yapicam bilgisi olan varmi☹️