Ccyyln ahahah masallah yaa valla bu sorular insanı çok yoruyor . Bızde aynı durumdayız maalesef ama bizim kı bazen anne dıyor çok şükür kı ısıne gelırse babası doğurdu gelmediyse annem doğurdu, kimi sevıyorsın dıyorım baba dıyor ama ben dıyorım babaaa dıyorım ee benı sevmiyon mu dıyorum babaaa doye bağrıyor