Fena kafama takıldı gece gece bende spiral var oglum daha 13 aylık asla çocuk istemiyorum derken adetim gecikti test yaptım ve silik çizgi çıktı daha doktora gitmedim kan vermeye cesaret edemedim çünkü. Fakat hiç bir belirti yok kaydığına ragmen. Spirali cikartirken düşük oluyormuş sonrasinda böyle bir şey duydum doğru mu? Cikarmayinca da Allah korusun bebeğin bir yerine falan batiyormus spirali olup da sağlıklı bebişi olan oldu mu süreç nasıl oldu