pasaklisinkukuli Eşim asla dakik değil her ywre geç gider ben tam tersiyim geç kalmaktan da beklemekten nefret ederim
Lolik pasaklisinkukuli beklemektende bekletmektende nefret ederim . Bir saat verildiyse o saatte ordayımdır
Simsimy pasaklisinkukuli Ya tam vaktinde giderim, ya da gitmem gerekenden daha erken. Nadirdir, cidden geçerli bir sebebi vardır geç kalmalarımın.
Hilalll9595 pasaklisinkukuli valla randevum varsa 1 saat önceden gidiyorum bu huy hiç hiç değişmedi bebeğim oldu hiç fark etmedi geç kalmaktan hoşlanmam
pasaklisinkukuli Beyninizikullanmakucretsizdir eşim de öyle beş dkya geliyom dediği zaman duşa bile girmemiş oluyor her yere geç kalıyoz
ayseee_ pasaklisinkukuli denilen saatten önce orda olurum ama geç gitmem,sizin gibi nefret ederim geç gelenlerden de
cimcime1018 pasaklisinkukuli Sabah 11 de bı yere gidiceksem 7de erkenden kalkar hazırlanır oturur saati beklerim😂 Bide erkenden yola koyulurum geç kalmiyim diye 😂 Ben de fazla dakik insanım sanırım
Tatlican pasaklisinkukuli Ben cok dakik biriyim hatta daha fazlasiyim beklerim ama bekletmem eltim ve kaynim bu konuda ayse gibisi yok diyorlar 😄Ama esim bizi cok bekletiyor hatta kızım anneee annee babam bizi yine bekletti diyor😄
AgentMom pasaklisinkukuli dakik biriyimdir bekletmem bekletilmeyi sevmem. Benim eşimde dakik değildir bekler bekletir ,
JollyBaby Ben de ne beklemeyi ne de bekletmeyi severim. Bazen istisnalar olabiliyor, istemeden beklettiğimde aşırı rahatsız oluyorum bu durumdan.
Ballilokmam11 pasaklisinkukuli hiç hoşlanmam anlaşılan vakitten geç gitmekten bana göre saygısızlık bu gec kalacaksa ki çok nadir olur muhakkak haber veririm
pinkooo_02 pasaklisinkukuli anlaşılan saatten önce orda olurum ama geç kalmam 😂 hiç hoşlanmıyorum hem bekletmekten hem beklemekten