MilaMerve domatesim hayir benim kizim zaten mama yiyor anne sutu hic almadi az az veriyorum gunluk 2 ser kasik 4.5 ayligiz suan
MilaMerve Sedefcarboga evet 1 cay kasigi kadar tadina baktiriyodum cok yedirmiyodum tabi abartacak sekilde
Erselinannesi Sedefcarboga bence siz bu konuda alınganlık gösteriyorsunuz sadece buda bir önlemmis kimin ne olacağını sadece Allah bilir belkide benim evladimdan sağlıklı bence süt olayını çok takmayın yoksa burada herşeye alınırsıniz
Sedefcarboga Erselinannesi alınganlık göstermiş olsaydım daha sert konuşurdum bence siz ne dediğinizi bilmiyorsunuz.