hanfnur ayy tamda bu postun üstüne denk gelmem tesadüf mü? Bu gece kızım saat başı uyanıp durdu megersem burnu tikanmis neyse sabaha karşı 6.23 te uyandi erkenden ağlayarak bide genzi burnu tıkalı tabi ciglik çığlığa ağladı zor sakinlestirdik eşimle, serum fizyolojik yaptık ama ne güçlerle yaptık bi görsen ama fazla biseyde çıkmadı burnun dan şuan halâ biraz sümük var ama kızımın keyfi yerinde en azından birazda olsa