selins1313 Kızlar bebeğim 5 günlük emmeyi seven bir bebek emzik vermek doğru mu acaba az önce verdim emiyor ama süt gelmediği için kızıyor
Minel-inannesi selins1313 5gunluk bebe emcekki sut olcak, sut oldukca emesi gelcek. Lohusanin yaka iğnesi bebesidir. İndirmeyin kucaginizdan, memenizden. Bol bol sarilip sarmalayin☺️ bide emzik birakma sureci yasamak dert😒
Feridece28 selins1313 ben verdim, kurtarıcım oldu hatta. O zamanlar da halazırda da kullanıyoruz. Çok düşkünü değil ama uykuya geçişte ve gece emmek istediğinde iyi oluyor veriyorum ağzına.
Feridece28 arvendoga bende önce kendimi sonra emziği verdim, hiç meme reddi de yaşamadım. İkimizi de çok seviyor 😂
mylittlebabbym Demekki süt istiyor. Sadece emmek isteseydi emziği emmekten hoşlanırdı. Şuan size ve sıcaklığınıza çok ihtiyacı var. Bence her fırsatta emzirin, emziği biraz 2-3 aylık olunca verirsiniz.
mombarbie_ selins1313 ben hiç vermedim bilmiyorum veresim gelmedi kurtarıcı mı evet boş ağlıyorken susturmak için kullanılıyor 5 dk nefes alıyım diyip verilebiliyor haklı olarak ama verdikçe öğürdü benimki attı falan bende zorlamadım 2 buçuk aylık oldu olmasada oluyor gibi şuan için 🫠
Zlm selins1313 ben emziğin doğru kullanıldığında kurtarıcı olduğunu düşünüyorum. Mesela karnı tok ama sırf emme dürtüsü yüzünden emmek istiyo o zaman verilir uykuya geçişte verilebilir. Ama acıktığında emzirmek yerine emzik verilirse çenesi yorulacagi için anneyi yeterince emmeyecektir buda gelisimini etkiler. Yani duyduğunu dusunuyosaniz verin bence rahat edersiniz ama uzun süre ağzında kalmasın sonra bırakması zor olur. Gece uyumadan önce vereceksiniz uykuya daldıktan sonra ağzından çıkarın yoksa gece uyurken düşürünce kendi kendine sık sık uyanır bu sefer sürekli ağzında tutmaya alışmasın.
poyrazebrumurat selins1313 emziği hiçbir zaman vermeyin bence hiçbir yönden emzik iyi değil. Emzirin o istedikçe