Kızlar bişey merak ediyorum dehb tanısı alan bi çocuk (psikiyatriden).
Kreşe başladı okul psikologları gelişim testleri yaptı parlak zeka çıktı buna okey ama 2 hafta olcak herşey çok iyi diyo öğretmenleri ve psikologlar dehble ilgili hiçbişey demediler. Bende söylemedim bilerek ne diyecekler diye
Şimdi hangisine inanayım ben?