Hemsire-anne Arkadaşlar bebeğimin künyesi var ama keser felan diye takmıyorum takmalı mıyım siz takılı bırakıyor musunuz?
Bebegimm1 Hemsire-anne böyle şeyler takmayın hele ki bebeklere asla takmayın hırsızlar her yerde hiç anlamazsınız cocugun kolundan çekip alırlar canını yakarlar ve zaten kaybolur eder
Karan2023 BussParee aynen bende öyle yaptım şükür bişey olmadı suan 15 aylık hala takıyor zaten kış günü kazakların içinde kalıyor kim görüp çalsın o çalarken ben nerde olcam 😂
mombarbie_ Hemsire-anne bende çok istekliyim ama kolundan çekip alırlar dışarıda vs denilince çok korktum 🫠
silaa66 Hemsire-anne 3 tane künye yapıldı hiç birini takamıyorum görünce çekiyorr hızlıca canını acıtır diye korkuyorum kesecek şekilde değil etrafı kalın çok tatlılar ama takmaaaz alır atar bi yere görmeyiz de 😂
asrinhatasi Hemsire-anne ben 10ay kadar taktım. Sonra çocuğum ameliyata girerken çıkardım takı istenmiyor diye sonra da kendi taktırmadı. Şimdi hatıra niyetine saklıyorum. O süre içinde hiç sorun yaşamadık.
melera Bebeklere takı ben pek önermiyorum. Çok hareketliler bizim gibi dikkat edemiyorlar ve canları yanar. Oğlumda kullanmadım. Kızım olsa idi de kullanmazdım. Biz bile yanlış bi harekette canımızı acıtıyor takı..
pinar61 Hemsire-anne 4 aylıkken taktım 7 aylıkken kulağını deldirdim kunyenin uzun olan kısmı ile oynuyor çok hoşuna gider mesela
angelottes Hemsire-anne Büyük geliyor uç zincire takılmıyor ara kısma da minik zincirlere girmiyor ucu büyüyünce takarım inşallah ☺️