Kızlar eşim ikinci kez uyku apnesi yüzünden yatışı yapıldı Bi geçen sene bide bu sene tekrar çağırdılar geceleri çok tıkanıyor ve istemsizce oturduğu yerde uyuyor yemek yerken çay içerken hatta bazn konuşuyoruz gülerken Bi anda uyuyor geçen çay içerken uyumuş çay dökülmüş bugün telefonu elindeyken Bi anda gözü gitmiş ve telefon elindn düşmüş ve kırılmış çok üzülüyorum bu haline ve elimden bişey gelmiyor çok amanın aman Bi kilosu yok boyuna göre sizce tedavisi nasıl olur ve hiç çevresinde uyku annesi olup iyileşen ameliyat olan ve bu sürecin nasıl olduğu hakkında bilgisi var mı uyku apnesi bu arada eşimde %90 çıkmış