Merhaba anneler
Kızımın bir kaç haftadır uyku düzeni aşırı bozuk. Geceleri sürekli uyanıyor. Diş diye düşünüyorum diş kremi sürüyorum ki diş çıkarıyor eminim ama bu uykudan uyanması bana sanki korkuyormuş hissi ve beni yanında istiyormuş gibi geldi. Yer yatağı yaptım beraber yatıyoruz o zaman güzel uyuyor. Fakat 2 aylıkken odasına geçirdim ve kendi odasında yatardı güzel de uyku düzeni vardı. Şimdi bu düzeni bozup yanımda yatırmaya alıştırıp alıştırmama konusunda çok kararsızım. Sabahları işe gidiyorum onu uyandırmak istemiyorum. Yalnız yatan bebeğini bu aylarda yanına alan veya benim gibi bir durum yaşayan var mı? Gerçekten artık psikolojim bozulmak üzere bu uykusuzluk beni çok yoruyor