ble çözüm oldu mu peki? Benim çocuğum tek kulağı tamamen işitmesi yok doğuştan. Yakın bı zamanda kulak enfeksiyonu geçirdi ve duyan kulağı da duymadı bı kaç gün. Ağrıyor diye ağladı. Antibiyotik kullandik, bugün tekrar kulağım ağrıyor dedi. Napacagimi bilemiyorum antibiyotik kullandığımız halde gecmemis olabilir mi enfeksiyon yada tekrarlayan bı durum mu bu?