Adszzz şöyle diyim davam 2015te açıldı, hemen mahkeme günü ayarladı avukatım sağolsun ama hemen istinaf yoluna gittiler. tüm istinaf sürecinde 5 sene sürdü.en son baktık olmuyor istinaftan cevap gelmiyor. Araya tanıdık sokarak istinafta öne aldırdık ama yetmedi dosya yargıtaya gitti. Yani öyle yıldım ki bu durumdan. Avukatlara para yedirmekten kurudum. Dosya yargıtayda biraz durdu sonra araya birilerini sokup onu da çözdük şükür. Benim yargıtaya gitme tarihi 2020 idi. Ankarayı aradığımda daha 2018 dosyalarına bakıyoruz size sıra gelmesi 2 seneyi bulur dediler. Her gün arıyordum her gün.. günde 1-2 dosyaya bakıyorlardı resmen. Yargıtay da Çok keyfi iş görüyor. Canları isterse yapıyolar sanki. Yani ben araya birilerini bulmasam 2-3 sene de o sürecekti kesin