elifc1234 geçiyor geçiyor elbet o an yasarken hic bitmeyecek gibi geliyor ama bitiyor unutuluyor sonra yüklenen ozellikler bu sefer zor gelmeye başlıyor🙈 Mesela 2 yaş sendromunu dibine kadar yasiyoruz nirvana hele son 3 gündür asla iletisim kuramiyoruz herseye hayir hep bir itiraz Gerilim yasiyoruz bildiğin. Söylüyorlar ya büyüdükçe dertleride büyüyor diye vallahi billahi oyle görünüyor. Uykusuzlukda cok zor öldürmüyor süründüruyor ama inanin dillendiklerinde de ozellikle zor bir fitrata sahipse çocuk isler hepten karışıyor. Allah hepimize kolaylıklar versin. Sizinde yardimciniz olsun