Melek_iz Ben kullandım, düzenli kullanımda çok faydasını gördüm. Önce fırçalıyordum bacaklarımı kremi sürü yarım saat spor yapıyordum sonra da duş. Aşırı yakıyor ama bilginize. Emzirirken kullanmadım bilgim yok