Bı kaç haftadır takıntı oldu sanirim birden başladı kulagimla oynuyor uyurken sürekli öpüyor bazen ısırıp emer gibi yapıyor bazen kızıyorum bazen umursamıyorum ne yapmam lazım neden böyle yapıyor acaba yasayan oldumu bunu gibi tuhaf şeyler emzirmiyorum bu arada iki aylıkken birammisti yani onunla alakalı degil