Kızlar 11 aylık bi oğlum var genelde sakin bi bebek ama nerde ne yapacağını hala kestiremiyorum. Sorum şu ki otobüs yolculuğu yamaya karar verdik memelekete gideceğiz 14 saat yol sürüyor bundan önce hep uçakla gidip geldik son uçakta 7 aylıktı ve uçakta hiç rahat durmadı küçükken hep uyuyordu ama artık uyumadığı için otobüs el gidelim dedik bu sefer de şimdi sizce otosule gitmelimiyiz gidersek neler edilse etmeliyiz her konuda yardımınıza ihtiyacım var