2 yaşındaki oğlum ne parkta oynuyor, ne arkadaş istiyor ne başka bir şey. Küçük ya da büyük babası ve ben dışında yabancı biri iletişime geçse ya da gülümsese bile basbas bağırıyor çıldırıyor biraz parka çıkarıyım diyorum evimize gidelim diye hüngür hüngür ağlıyor. Yaşayan var mı ? Nasıl aştınız?