Hanımlar yaklaşık üç aydr doğum yaptm ve adet ikidr adet olunca parça parça görüyorm kan değil yani ve geçň ay ayın 18 oldu bugünde ayın 6 normal mi sizce bı kadın doğuma görünümem.sart mi ve çok afedersiniz bazen çok batmam oluyor aranızda böyle olan varmı