Tadimlardan sonra benimki kocaman yemek tabagi ile yemeye basladı.Sanirim doydugunu anlamıyor.Büyuk adam doyar o yemek tabagiyla Bide üstune tabak bitince ağlıyor.Kilosunu da bi görsen o kadar minik ki anlatamam.6 buçuk aylık 6 buçuk kilo.Kazanla yemek yiyor ama yakiyo sanirım.Fazla hareketli.