dublemomy bende ilk zamanlar çok zorluk çektim, hepsinin bir damak tadı var sevdiği şeyleri vermeyi deneyin ,mesela benim oglum bulamac asla yemiyor ,herseyden biraz biraz tabağa koyup sırayla veriyorum öyle azda olsa yiyor ,meyve veriyorum diger yiyeceklere göre seviyor, tabak tabak yiyemezler çok küçükler daha ek gidayla yeni tanistilar Bi kaç kaşık yemeleri yeter,ne güzel anne sütü içiyor içsin gelişimi iyiyse zorlamayın çok az yese yeter,birde blendir kullanmayin,caninizida sıkmayın inşallah düzelecek.